کانکس اداری
:۱- کانکس اداری شامل اتاق پرسنل مانندکارمندها،منشی،مدیر،معاونت و …. میباشد.
۲- کانکس اداری شامل نمازخانه میباشد.
۳-کانکس اداری باید شامل یک آبدارخانه باشد.
۴-کانکس اداری بایدشامل سالن انتظار باشد.
۵-کانکس اداری شامل سرویس بهداشتی میباشد.
۶-کانکس اداری باید دارای امکاناتی از قبیل درب و پنجره و روشنایی باشد.بسیاری امکانات دیگر میتوان به کانکس های اداری افزود.
شرکت ممتاز کانکس با استفاده از نرم افزار های بروز نقشه کشی و طراحی سه بعدی قبل از اجرای کار نقشه مهندسی و استاندارد و همچنین طرح سه بعدی به مشتری ارائه مینماید.
ارائه طرح سه بعدی سبب دید بهتر مشتری میگردد و متریال های مصرفی به خوبی درک میشوند.